czwartek, 27 czerwca 2013

Witjcie..

Już od pewnego czasu zabierałam się za utworzenie bloga, tylko czekałam na odpowiednią chwilę. I wydaje mi się, że ona właśnie nadeszła.. Dzisiaj się obroniłam (dumna Pani Magister) i myślę, że jest to dobry czas, aby zakończyć pewien rozdział w moim życiu i rozpocząć kolejny. Mam nadzieję, że wesprzecie mnie w tej nieznanej wędrówce blogowej i podzielicie się ze mną swoimi doświadczeniami.

Na początek zaprezentuję parasol, który posłużyć może, np. jako ozdoba do ślubnej sesji zdjęciowej. Stelaż wykonany został z grubego drutu, a ozdobę stanowi biała koronka, zielone kryształki, perłowe koraliki oraz srebrny drucik bulionowy.

Rośliny:
  • chryzantemy żółte i zielone 'Santini' (Dendranthema)
  • frezja żółta i pomarańczowo - czerwona (Freesia)
  • gerbera mini pomarańczowa (Gerbera), 
  • goździki blado - różowe (Dianthus),
  • dziurawiec - pędy wraz z owocami (Hypericum). 



Pozdrawiam,
Piwonia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.