czwartek, 25 lipca 2013

Bukiet ślubny z hortensji..

Ostatnio miałam trochę wolnego czasu i postanowiłam stworzyć kilka dekoracji z kwiatów rosnących w moim ogródku. Dziś zaprezentuję bukiet ślubny dla Panny Młodej i butonierkę dla Pana Młodego. 


Do przygotowania dekoracji potrzebowałam: 
  • hortensja ogrodowa (Hydrangea macrophylla),
  • tojad mocny (Aconitum napellus),
  • mikrofon florystyczny,
  • wstążka atłasowa (ecru),
  • klej na gorąco w laskach.
 

Bukiet wykonałam z białych hortensji, o delikatnym różowym zabarwieniu, oraz tojadu, z którym jednak trzeba uważać, bo jest on trujący.

 

 Do bukietu dołączyłam przygotowaną wcześniej kryzę z liści Aconitum napellus, przyklejonych taśmą dwustronną do tekturki w kształcie ringu. Po zamocowaniu kryzy - rączkę mikrofonu owinęłam atłasową wstążką koloru ecru i zabezpieczyłam klejem na gorąco.


Na koniec powstała butonierka, widoczna na zdjęciu poniżej..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.