czwartek, 16 stycznia 2014

Rajski ptak..

Strelicja królewska (Strelitzia reginae) jest niezwykle piękną rośliną egzotyczną. Dodatkowym jej atutem jest trwałość, bowiem ścięte kwiaty utrzymują się przez około miesiąc.
Kilka dni temu poproszono mnie o wykonanie dwóch bukietów ze strelicji. Nigdy wcześniej nie miałam przyjemności tworzenia dekoracji z tej egzotycznej piękności, ale chętnie podjęłam się realizacji tego zamówienia. Pomimo moich obaw, bukiety wyglądały dobrze, a efekty mojej pracy przedstawiają zdjęcia poniżej..

Do stworzenia bukietów potrzebowałam:
  • Strelicja królewska (Strelitzia reginae) - kwiaty,
  • Kordylina (Cordyline) - liście,
  • Flizelina dekoracyjna (pomarańczowa) - kryza,
  • Wstążka siatkowa (pomarańczowa) - kokarda,
  • Wstążka atłasowa (zielona) - miejsce wiązania,
  • Szpileczki ozdobne - miejsce wiązania,
  • Drucik na kołku (złoty) - girlanda,
  • Kryształki (pomarańczowe i fioletowe) - girlanda.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.