czwartek, 29 sierpnia 2013

Bukiecik z dalii..

 Jesiennie, ale nie do końca..

Dzisiejszy bukiecik wykonałam z dalii ogrodowej (Dahlia x cultorum) rosnącej w moim ogródku.
Rośliny te są dla mnie szczególne z tego względu, że napisałam o nich pracę inżynierską i magisterską. Towarzyszyły mi dzięki temu praktycznie przez cały okres studiów.


Do dekoracji użyłam kwiatów o ciepłych barwach, dlatego może ona kojarzyć się z jesienią, która już niedługo u nas zagości. Dalie są ciekawymi roślinami ze względu na różnorodność kształtów i kolorów kwiatostanów oraz obfite i długie kwitnienie - od lata aż do jesiennych przymrozków. 

Do stworzenia bukieciku potrzebowałam:
  • dalie ogrodowe (Dahlia x cultorum),
  • wstążkę atłasową (pomarańcz/złoto),
  • czarny drut na szpuli,
  • pomarańczowy drucik ozdobny,
  • klej w laskach.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.