czwartek, 10 października 2013

Otwarta księga..

Dzisiaj zaprezentuję nieco inną i rzadziej spotykaną dekorację nagrobną, a mianowicie - otwartą księgę. Na pierwszy rzut oka może się wydawać trudna do zrobienia, jednak według mnie tworzy się ją równie łatwo jak pospolity wieniec, czy wianek. 

Sposób przygotowania..
Pierwszym etapem przy wykonywaniu dekoracji było wycięcie odpowiedniej formy. Z połowy tafli styropianu (ostrym nożem) wycięłam kształt otwartej księgi. Następnie, do styropianowego modelu księgi przykładałam 10-cio centymetrowe gałązki jodły i przytwierdzałam je haftkami, zrobionymi z zielonego drutu florystycznego. Ostatnim etapem było udekorowanie księgi.



Potrzebowałam:
  • gruby styropian wycięty w formę otwartej księgi,
  • gałązki jodły,
  • pędy winogrona,
  • pęd sztucznego storczyka,
  • Miechunka rozdęta (Physalis alkekengi),
  • Ostrokrzew (Ilex),
  • szyszki, suszone kwiaty,
  • zielony drut florystyczny (1) lub haftki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.