czwartek, 3 października 2013

Wieniec węgielny..

Ze względu na to, że wielkimi krokami zbliżają się święta listopadowe, do zaproponowania mam dziś dekorację funeralną. Jest to wianek, który można położyć bezpośrednio na trumnie, czy grobie lub też posłuży jako dekoracja urny.

W aranżacji zastosowałam dwie kontrastujące ze sobą barwy - czerń i czerwień. Wianek został wykonany na ringu z gąbką florystyczną do żywych kwiatów. Do niego, klejem na gorąco, przymocowałam węgiel drzewny, który wcześniej pokryłam lakierobejcą (aby zabezpieczyć przed brudzeniem). Etapem końcowym było ułożenie czerwonych róż. Celowo nie ułożyłam ich symetrycznie, tylko tak, aby wyglądały jakby próbowały wydostać się spod czerni węgla.


Potrzebowałam:
  •  czerwone róże,
  • ring z gąbką florystyczną do żywych kwiatów,
  • klej na gorąco w laskach,
  • lakierobejca.





3 komentarze:

  1. Ciekawe,budzi emocje.Pozdrawiam,Afonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci sie podoba..
      Zapraszam ponownie, pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł! Super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.