czwartek, 26 września 2013

Romantycznie..

Bukiet ten wykonałam w okolicach maja / czerwca, ale zdjęcia "zaginęły w akcji" i odnalazłam je dopiero teraz.
Kolorystyka nadaje mu nieco romantycznego charakteru, więc śmiało zakochany mężczyzna może go wręczyć swej kobiecie (np. zamiast pospolitych róż). Z kolei dzieci mogą podarować taki bukiecik swoim mamom z okazji Dnia Matki.


Potrzebowałam:
  • Orlik ogrodowy (Aquilegia hybrida),
  • Szczypiorek fioletowy (Allium schoenoprasum),
  • Piwonia ogrodowa (Paeonia) - liście,
  • wstążka atłasowa (róż, bordo).


2 komentarze:

  1. Ten bukiet jest bajkowy ! Świetnie Iwona :) trzymam kciuki za Ciebie w dalszym tworzeniu pięknych kompozycji i dekoracji ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulina ;) miło, że wpadłaś do mnie z wizytą..

      Pozdrawiam..

      Usuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.