czwartek, 26 grudnia 2013

Stroiki świąteczne c.d.

Również w moim domu rodzinnym nie mogło zabraknąć choinki, a także mniejszych dekoracji świątecznych. Na przygotowanie ozdób nie miałam za wiele czasu, dlatego moje stroiki są wersją na łatwe i szybkie udekorowanie mieszkania, czyli dla osób zapracowanych.

1. Pierwszy stroik wykonałam na czerwonym, plastikowym talerzyku w kształcie prostokąta. Na nim umieściłam luzem suche gałązki modrzewiowe wraz z szyszkami. Następnie - w środkowej części talerzyka - położyłam dwa plasterki pnia brzozowego (jeden na drugim) i postawiłam świeczkę. Wokół niej umieściłam małe bombki (czerwone, zielone i złote) oraz mały prezencik i szyszki sosnowe.


2. Kolejną dekorację wykonałam w szklanym naczyniu, w którym umieściłam szyszki sosnowe i jodłowe, małe kule ratanowe oraz brązowe bombeczki. W centralnym punkcie stroika umieściłam grubą brązowo - złotą świecę.


3. Stroik poniżej wykonałam ze 2 lata temu, ale jego przygotowanie również nie jest skomplikowane. Na kawałku kory, klejem na gorąco, przymocowałam trzy drewienka brzozowe. Następnie, w ten sam sposób, przykleiłam gałązki wierzby i kolejny kawałeczek kory brzozowej. Na środku kory przymocowałam zieloną świecę i całość udekorowałam suchymi kwiatami i trawami oraz szyszkami sosnowymi i suchymi plasterkami cytryny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.