czwartek, 19 grudnia 2013

Stroiki świąteczne..

Każdy, kto lubi Święta Bożego Narodzenia i okres oczekiwania na nie, pewnie się ze mną zgodzi, że dom udekorowany świątecznie ma swój niepowtarzalny urok. Owszem, choinka pewnie jest w większości domów, ale uważam, że warto też skusić się na nieco mniejsze dekoracje - girlandy nad piecykiem i kolumnach domu, światełka i rysunki w oknie, mniejsze wersje choinek do pokojów dziecięcych, pachnące świeczki i domowe ciasteczka oraz stroiki świąteczne. I właśnie tym ostatnim dekoracjom poświęcę dzisiejszy post.

Święta bożonarodzeniowe mają w sobie coś magicznego, czego nie znajdziemy w pozostałych świętach, choćbyśmy przewertowali cały kalendarz. Już od najmniejszych lat piszemy listy do Św. Mikołaja i wypisujemy w nich najskrytsze marzenia. Część z nich się spełnia, pewne czekają gdzieś w kolejce na odpowiedni czas, by mogły się urzeczywistnić. Ja wprawdzie już od dawna nie pisałam takiego listu, ale szczerze pragnęłam znaleźć pracę, bo miałam z tym niemały problem, i w końcu się udało.
Poniżej zdjęcia dekoracji, które miałam okazję wykonać w nowej pracy. Przede wszystkim będą to stroiki tradycyjne na jodle, bo klienci często o nie pytają i jest na nie zapotrzebowanie, ale znajdą się też inne dekoracje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.