niedziela, 10 sierpnia 2014

Bukiety, bukieciki.. 3✿

Witam wszystkich po dłuższej przerwie ;)

Wiem, wiem - miałam się poprawić i na bieżąco pokazywać Wam co tworzę, ale niestety nie miałam czasu na blogowanie. Z tego zabiegania, przegapiłam też pierwsze urodzinki mojego bloga i dlatego obyło się bez świętowania.. Mam nauczkę i myślę, że o kolejnych rocznicach już będę pamiętała, ale jak będzie naprawdę to okaże się w czerwcu przyszłego roku..
Korzystając z urlopu, przychodzę do Was z większą ilością zdjęć na przeprosiny.

Na początku tego roku zaczęłam serię postów, którą nazwałam 'Bukiety, bukieciki..'. Start był dość skromny, bo i ilość materiału roślinnego, który miałam do dyspozycji - nie był powalający. Pomimo tego, zarówno Bukiety, bukieciki.. ✿, jak i Bukiety, bukieciki.. 2✿, cieszyły się Waszą sympatią. Postanowiłam więc na tym nie poprzestać i dziś prezentuję kolejne bukiety okolicznościowe spiralne.

Materiał: róża, margaretka, chryzantema 'Santini', alstremeria, dziurawiec, tojeść, nawłoć, zatrwian (Limonium), liście aralii, rafia.

Materiał: margaretka, gerbera, przetacznik kłosowy (Veronica spicata), goździk gałązkowy, liście ruskusu i aralii, rafia naturalna.
 
Materiał: róża, margaretka, chryzantema 'Santini', goździk gałązkowy, zatrwian (Limonium), liście ruskusu, rafia naturalna.

Materiał: róża gałązkowa, chryzantema 'Santini', zatrwian, przetacznik kłosowy, liście ruskusu, rafia naturalna.

Materiał: róża, margaretka, alstremeria, kalina, anemon, liście ruskusu i aralii, rafia naturalna.

Materiał: róża, margaretka, goździk brodaty, szałwia, nawłoć, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: róża, margaretka, chryzantema 'Santini', zatrwian, alstremeria, lewkonia,, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: róża, margaretka, chryzantema 'Santini', dziurawiec, wilczomlecz, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: piwonia, margaretka, chryzantema 'Santini', dziurawiec, wilczomlecz, liście konwalii, rafia naturalna.

Materiał: gerbera, margaretka, goździk, alstremeria, eustoma, przetacznik kłosowy, nawłoć, dziurawiec, krwawnik, liście salalu, rafia.

Materiał: alstremeria, margaretka, goździk gałązkowy, dziurawiec, krwawnik, nawłoć, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: gerbera, margaretka, chryzantema 'Santini', dziurawiec, krwawnik, zatrwian, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: róża, margaretka, chryzantema 'Santini', eustoma, zatrwian, liście aralii, rafia naturalna.

Materiał: róża, gerbera, margaretka, zatrwian, rozchodnik (Sedum), liście aralii, rafia naturalna.

Życzę Wam słonecznej niedzieli i pozdrawiam gorąco,
 Piwonia.

20 komentarzy:

  1. I znowu nie wiadomo, który ładniejszy :) Lubię bukiety, które można oglądać z każdej strony, a pamiętam czasy układania "płaskich" bukietów na stole - wyglądały ładnie tylko z jednej strony.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety również teraz na ulicach można spotkać kobiety układające tak kwiaty, z dodatkową "dekoracją" - celofanem.. Cieszę się, że coraz częściej się od tego odchodzi ;)

      Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Przepiękne są! Trudno wybrać, który naj, bo każdy ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie mieszane kompozycje, są jak spacer po ogrodzie. Są prześliczne!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. na poczatku chciałam napisać ze pierwszy najładniejszy, ale potem jak zaczełam przewijać stronę to w oko wpadł mi i trzeci i czwarty i szósty też, więć stwierdzam że wszystkie cudownie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Wszystkie. Brakowało mi Twoich bukietów. Nareszcie zrobiło się kolorowo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coraz mniej czasu mam na pstrykanie zdjęć i pisanie o kolejnych swoich dekoracjach.. Mimo to, postaram się co jakiś czas wrzucić dla Was małą cząstkę siebie ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Jeeeju, ale masz do tego talent! :)
    Oglądając, z każdym kolejnym zachwycałam się co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;)
      Staram się wplatać kawałek swego serducha w to, co tworzę i mam nadzieję, że to widać ;)

      Usuń
  7. Ale piękne!!!
    Ja poproszę 1, 3, 4, 8, 9, 10 i...ostatni! ;)))) Albo wszystkie! ;)))
    Fajnie że jesteś :) I kolejnych rocznic blogowych życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;) Ja też się cieszę, że jesteś i o mnie nie zapominasz - nawet jeśli wpisy pojawiają się tak rzadko..Mam nadzieję, że o kolejnych rocznicach już nie zapomnę, a może i jakieś małe candy z tej okazji będzie. Na pewno nie zostawię tego na ostatnią chwilę ;)

      Usuń
    2. Jasne że nie zapominam :) A Twoje bukiety są przyjemnością dla oka! :)
      Ja zawsze przegapiam kolejne rocznice mojego bloga ;)))

      Usuń
  8. Piękne kompozycje. Bardzo lubię naturę w domu, dlatego też staram się otaczać roślinami oraz wybrałem do swojego wnętrza tylko drewniane meble.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.