środa, 21 maja 2014

Kwiatowy wianuszek..

Witajcie ;)

Tym razem przedstawiam wianuszek na głowę. Może to być wianuszek komunijny, bo przecież czas Komunii Świętych już rozpoczęty. Mam nadzieję, że większość mam, których córki pójdą do Komunii, zamiast sztucznego wianeczka, zafunduje swoim pociechom piękne wianuszki z żywych kwiatków. 
Taki wianuszek będzie też ciekawą dekoracją głowy Panny Młodej lub też podczas innej uroczystości.

     Nie powiem, że robi się je szybko i łatwo, ale trud włożony w wykonanie takiego wianuszka daje potem ogromną satysfakcję. Wianuszek robiłam po raz pierwszy, ale uważam, że śmiało mogę się nim pochwalić. 
Mam nadzieje, że i Wam się spodoba. 

Materiał roślinny użyty do wykonania mojego wianuszka:
  • płatki różowo-białych goździków i ich liście,
  • Szparag Meyera (Asparagus densiflorus ‘Meyeri’),
  • Łyszczec/gipsówka (Gypsophila),
  • Śniedek (Ornithogalum).
Materiał dekoracyjny:
  • różowe perełki,
  • wstążka atłasowa różowa i brązowa (0,5cm).


Dobrej nocy,
Piwonia.

21 komentarzy:

  1. Śmiało możesz się pochwalić, bo jest czym. Wianuszek jest śliczny. Choć sztuczne kwiaty są dzisiaj naprawdę ładne, to jednak nic nie zastąpi żywych. Nie dość, że wyglądają cudnie to jeszcze pachną. Taki wianuszek jest idealny na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że wianuszek Ci się podoba ;) Jak najbardziej polecam wianuszki z żywych i pachnących kwiatków. Pięknie prezentują się zarówno na głowie dziewczynek, jak i dojrzałych kobiet ;)

      Usuń
  2. Wyobrażam sobie ile musiałaś pracy włożyć w ten wianuszek. Czapki z głów bo jest cudowny. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy było sporo i nie obyło się też bez małych usterek, ale efekt końcowy rekompensuje wszystko ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Prześliczna kompozycja!! Fajnie, że takie wianki wracają do łask :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bardzo mi sie podoba, jest naprawdę bardzo efektowny, a wianki poza tym mają w sobie pewną niewinnośc i świeżość. Śliczny. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się tak podoba ;)
      Dziękuję za miło słowa i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Piękny, ja kocham wianki...a ta wstążeczka to taki smaczek...brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie tworzysz swoje dekoracyjne wianuszki i nie tylko... pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny ;) w wolnym czasie na pewno zajrzę do Ciebie..

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Śliczny:) Kocham żywe kwiaty we wszystkich ozdobach! Wianki tez robię:) Ale wiesz, większość woli ze sztucznych kwiatów i tego zrozumieć nie mogę:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Dla mnie też jest to dziwne, że sporo osób wybiera te sztuczne wianki.. Żywych kwiatków jednak nic nie zastąpi :)

      Usuń
  8. Do wianuszków już wzdychałam ;) A teraz jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie ;) Jest mi bardzo miło i postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, gdy tylko znajdę chwilkę ;)

      Usuń
  9. Kocham kwiaty ,a tu u Ciebie jest ich pod dostatkiem . Więc pozostanę tu troszkę jeśli pozwolisz.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odnalazłaś i miło mi będzie jeśli zostaniesz na dłużej niż tylko troszkę.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. 52 year-old Project Manager Hedwig Goodoune, hailing from Vanier enjoys watching movies like Parasite and Skimboarding. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Ferrari 333 SP. Widok na strone wydawcy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.