czwartek, 1 maja 2014

Dekoracje wielkanocne..

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności.
Mam nadzieję, że nadal tu zaglądacie i o mnie nie zapominacie ;)

Sporo pracy mam ostatnio i w ogóle nie mam czasu na "internetowe sprawy". 
Majowy weekend jest za to dobrym momentem na odpoczynek i nadrobienie blogowych zaległości.

Chciałabym Wam dziś pokazać kilka dekoracji, które wykonywałam przy okazji Świąt Wielkanocnych. Wiem, że już dawno po nich i trochę się z tym postem spóźniłam, ale chętnie podzielę się z Wami moimi tegorocznymi propozycjami..

Postaram się teraz na bieżąco opowiadać Wam o tym, co robię, aby nie robić zaległości..
Mam nadzieję, że nie będę miała z tym problemów.
A tymczasem zapraszam Was do oglądania zdjęć..


Pozdrawiam,
Piwonia.

13 komentarzy:

  1. Prześliczne dekoracje, wiklina pięknie się komponuje z kwiatami. Aż żal, że już po Świętach.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic, że po świętach, dekoracje są tak piękne, że miło je pooglądać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje :) Jest co oglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje :) Te w koszykach z żonkilami i wianuszek sa dla mnie NAJ:) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przede wszystkim to gratuluję Ci znalezienia nowej pracy :) Dekoracje w koszyczkach są prześliczne, ale mnie zauroczyły wianuszki. Zwłaszcza ten drugi. Cudo! Pozdrawiam Cię majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje zrobiłaś Piwonio! Czekam na zdjęcia bieżących stroików:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pawanno :) Wkrótce coś nowego na pewno się pojawi..
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. No widzę, że było pracowicie, ale chyba to dobrze, bo mogłaś rozładować swoje pokłady wyobraźni:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - było bardzo pracowicie, ale też bardzo przyjemnie.. Dziękuje pięknie za odwiedziny i pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.