poniedziałek, 24 marca 2014

Piwonia rozkwita..

Witajcie Kochani ;)

Troszkę mnie tu nie było, ale to wszystko przez nawał pracy i brak dostępu do neta..
Pisałam Wam ostatnio, że się rozleniwiłam i postanowiłam to zmienić!

Dzisiaj piszę do Was z całkiem innego miasta, a mianowicie - ze stolicy.
Dostałam tu pracę w kwiaciarni, z dnia na dzień się przeprowadziłam i od tygodnia non stop jestem wśród zieleni i kwiatów oraz w doborowym towarzystwie koleżanek po fachu.

Cieszę się ogromnie, że odważyłam się na zmianę.
Zaryzykowałam i jak do tej pory - niczego nie żałuję.
Mam nadzieję, że zagoszczę w tutejszym zakątku pełnym kwiatów na dłużej.
Trzymajcie za mnie kciuki ;)

Przy okazji chciałabym Wam podziękować za słowa wsparcia, które kierowałyście pod moim adresem.
Bardzo się cieszę się, że jesteście! ;)

A poniżej kilka dekoracji wiosennych z tulipanami w roli głównej..


Pozdrawiam,
Piwonia.

27 komentarzy:

  1. Zmiany wychodzą na dobre - życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Nie' dziękuję, żeby nie zapeszać ;)
      Mam nadzieję, że i moja zmiana wyjdzie mi na dobre, a już czuję, że tak jest.

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. no i super, że się zdecydowałaś, zawsze warto próbować, powodzenia i trzymam kciuki, kompozycje piękne, trudno wybrać która mi się najbardziej podoba bo bardzo lubię tulipany....zapraszam do mojego kwiatowego świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie ;) Do Twojego kwiatowego świata zaglądam czasami, niestety nie zawsze mam czas komentować, dlatego tylko czytam i podziwiam piękne dekoracje..

      Usuń
  3. Świetnie, że praca znaleziona :))) Gratuluję i trzymam kciuki! A stolicę na pewno oswoisz :)
    Śliczne bukiety!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w końcu się udało i dziękuję za miłe słowa ;)
      Powiem szczerze, że stolica mnie przerażała, a teraz myślę, że to miasto jak każde inne..

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Cieszy mnie Twoja radość z podjętej decyzji i z pracy, którą dostałaś. Do tego będziesz robiła to co umiesz i co bardzo lubisz. Powodzenia życzę:) Piękne bukiety, obyś robiła ich jak najwięcej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że cieszysz się moim szczęściem..
      Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że Ci się udało:) Mam sentyment do W-wy:) Pozdrawiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś zadowolona - życzę powodzenia w nowej pracy - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne bukiety - szczególnie ten pierwszy jest śliczny :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zmian i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serca życzę powodzenia można powiedzieć na nowej drodze życia :) Niech się wszystko dobrze układa i potwierdza dobrą decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tulipany, u mnie też często goszczą na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie za zaproszenie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tulipany:) Bordowo-białe połączenie bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy (ale się go naszukałam), jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.