niedziela, 9 marca 2014

Sposobów kilka na kwiaty w wazonie..

Kolejny dzień pełen lenistwa..
Muszę powiedzieć, że to moje bezrobocie wcale mi nie służy. 
Wprawdzie nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych blogów, ale czas najwyższy się w końcu ogarnąć i zacząć kreatywnie spędzać czas. Przeglądając Wasze kolejne twórcze dzieła, aż wstyd mi się robi, że u mnie nic nowego nie powstaje..

Pokaże Wam dziś proste sposoby na kwiaty cięte w szkle..
Mogą się one wydawać niektórym bardzo banalne, jednak ja uważam, że proste sposoby nie raz są ciekawsze od tych przekombinowanych.

Was zapraszam do oglądania, 
a ja czym prędzej wstaję z mojego legowiska i pewnie wybiorę się na spacer z M., bo pogoda dzisiaj jest przepiękna.
Słoneczko od samego rana wkradało się do mieszkania i zachęcało do wyjścia na dwór.






Miłego dnia,
Piwonia.

44 komentarze:

  1. O tak ! piękna niedziela na spacerek... i cudne tulipany u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko i przyjemnie było, także spacer udany :)

      Usuń
  2. czasem proste rozwiązania są najtrudniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bukiety i fajny pomysł z tkaniną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosto, ale wyglad niesamowity <3

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że naprawdę podoba Ci się to co robię, i że komentarz nie jest tylko pretekstem do obserwacji..

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja najbardziej lubię takie właśnie, prosto podane kwiaty :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak lubię.. Kwiaty są na tyle piękne, że nie potrzebują żadnych ozdobników.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Proste, jednokolorowe bukiety, a wygląd niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne propozycje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, prostota zawsze się obroni :) Śliczne kompozycje! My też mieliśmy spacerek i wietrzenie i łapanie słoneczka na ogrodzie :))) Pozdrowionka ślę słoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka piękna pogoda, że aż szkoda siedzieć w domku ;) Takie spacery na pewno nikomu nie zaszkodzą..
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Dziękuję za podpowiedzi:) Bukieciki wyglądają prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że moje propozycje Ci się podobają Pawanno ;)

      Pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  10. Śliczne bukieciki:) Ja niestety nie mam pomysłów jak układać kwiaty, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina chęci, materiału roślinnego i na pewno coś wyjdzie ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Śliczne te bukiety :D Jest się czym inspirować!

    Chciałam też serdecznie podziękować za mądry komentarz ciepłe słowa!
    Nawet nie wiedziałam że mam coś takiego jak weryfikację obrazkową ;)
    Już się poprawiłam :D

    A Pani bloga pozwolę sobie dodać do ulubionych - będę obserwować i wzdychać do pięknych kompozycji i fenomenalnych zdjęć. Niech się kiedyś Pani pokusi o wydanie książkowe o florystyce U mnie miejsce na półce taka pozycja na pewno znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;)
      Chciałam dać kilka praktycznych wskazówek początkującej koleżance, bo pamiętam, że i ja się trochę gubiłam w tym blogowym świecie. Niestety nikt mi nie pomagał i sama - metodą prób i błędów - dochodziłam do takiej formy, jaką mój blog ma teraz..
      A Pani ze mnie żadna, więc proszę mi mówić po imieniu, albo po prostu - Piwonia ;) Cieszę się, że mój blog Cię zainspirował i jest mi miło, że znalazł miejsce w Twoich ulubionych.
      A co do książki, to moja wiedza na temat florystyki jest jeszcze za mała, by się pokusić o takie rzeczy. Także pisanie o roślinach zostawiam już tym bardziej doświadczonym.

      Pozdrawiam serdecznie,
      Piwonia ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię proste kompozycje i czyste szkło. Wtedy zwracamy uwagę na piękno kwiatów a nie na kompozycję. Chociaż na niektóre okazje miło mieć coś niezwykłego. Te tulipany wyglądają pięknie. Z niecierpliwością czekam kiedy zakwitną w ogrodzie. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci powodzenia w szukaniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pogoda już coraz lepsza - za oknem robi się bardziej zielono i zakwita coraz więcej kwiatów..
      Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  13. Te żółte tulipanki bomba :) Bardzo ładnie to wygląda - piękno tkwi w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne , proste dekoracje z tulipanow..a wiesz ze mam zawsze problem , jak udekorowac kwiaty, do jakiego wazonu je wstawic a jakim kacie postawic...a przeciez najprostrze rozwiazania sa naladniejsze,)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Myślę, że teraz problemu z ułożeniem kwiatów nie będzie..

      Usuń
  15. ślicznie wyglądają :) mnie się najbardziej podoba przedostatni sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysły i fajowe fotki :) serdecznie zapraszam na cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zaraz popatrzę co za słodkości przygotowałaś..

      Usuń
  17. Bardzo ładnie :) Szczególnie ten wazonik przepleciony sznurkiem :)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;) i zapraszam do ponownych odwiedzin..

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł :) świetnie wyglądają tulipany w tkaninie

    OdpowiedzUsuń
  20. Lecę do ciebie kwiatki poukładać:) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. tulipanki :) jakie cudowne a i ta tkanina to super pomysł :) Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.