poniedziałek, 8 grudnia 2014

Wrzesień, październik, listopad, grudzień..

 Do Świąt Bożego Narodzenia zostały jeszcze niecałe 3 tygodnie, a potem będzie czas na dłuższy odpoczynek, wyciszenie się i świętowanie. Tymczasem mijają minuty, godziny.. Dzień pędzi za dniem.. A mi ciężko znaleźć moment, aby zanurzyć się w internetowym świecie. Brakuje mi tego czasu spędzonego na Waszych blogach, podglądania Waszych dzieł.. Mimo to, cieszę się z każdej chwili i nareszcie czuję, że żyję.. Że jestem komuś potrzebna i, co najważniejsze, że się spełniam.

Nie udało mi się ostatnio być systematyczną i od poprzedniego posta minęło trochę czasu, dlatego chciałabym w skrócie pokazać Wam, co tworzyłam..

Zacznę od wrześniowej dekoracji - kwiatowej butelki wina. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie miałam przyjemności robić tego typu kompozycji, ale człowiek ciągle się uczy i trzeba sobie było poradzić także z tym. Tym bardziej, że wino stało się popularnym prezentem na wiele okazji i niestety często zastępuje ono bukiet kwiatów. Dlatego dobrze jest dodać choć mały akcent kwiatowy, np. przy szyjce butelki. Stworzyłam niewielki wianuszek z ruskusu, różowych i pistacjowych goździków oraz białego limonium. W porównaniu do butelki, kompozycja była dość spora, ale nie dominowała nad całością. Według mnie - fajnie współgrała z winem. A co Wy o tym sądzicie?


Październik był z kolei czasem tworzenia dekoracji na święta listopadowe. Oprócz tradycyjnych wiązanek, wykonywałam również różnego rodzaju wieńce i kompozycje z kwiatów sztucznych, a także florety z żywych kwiatów. Efekty mojej pracy widać poniżej:










Zaraz po świętach zabrałam się za tworzenie dekoracji bożonarodzeniowych i to zajęcie pochłaniać mnie będzie aż do Wigilii. Są to głównie wieńce adwentowe, wianuszki na drzwi oraz stroiki i choinki. W tym miejscu chciałabym też przypomnieć Wam o dekoracjach świątecznych, które wykonywałam w zeszłym roku. Aby do nich powrócić - zapraszam TUTAJ.
A poniżej - moje propozycje na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia:






W wielkim skrócie tak wyglądały moje 3 ostatnie miesiące. Oczywiście kompozycji było dużo więcej, ale nie wszystko udało mi się uchwycić aparatem, bo nie zawsze można znaleźć na to chwilę.
Mam nadzieję, że i Wy spędzacie czas kreatywnie oraz, że nadal o mnie nie zapominacie..


Pozdrawiam serdecznie,
Piwonia.
 

15 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i urocze wiązanki, a stroiki przecudne mogą natchnąć do tworzenia :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowite miesiące miałaś, a dekoracje świąteczne bardzo nastrojowe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.. okresy przed i w czasie świąt są najbardziej pracowite.. Miło, że rezultaty tego są widoczne, a co bardziej motywujące - że się podobają ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Podobaja mi sie wszystkie stroiki, a zwłaszcza ten wianek na brzozowych drewienkach, i adwentowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Najbardziej mnie zachwycił wianek z czerwonymi bombkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni świecznik najbardziej mi wpadł w oko. chociaż wszystkie piekne

    OdpowiedzUsuń
  6. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! murzę spróbować zrobić coś takiego dla siebie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. a próbowałyście kiedyś dziewczyny zrobić samodzielnie flowerboxa? Ja zawsze chciałam dostać od mojego chłopaka, ale wiecie jak to z nimi jest... nie rozumieją kupowania kwiatów kobiecie ;) szperałam w necie żeby poszukać gdzie mogę kupić potrzebne pudełko do zrobienia właśnie flowerboxa i patrzcie tu - PM-M do wyboru do koloru. Sama zrobiłam i już nie muszę czekać aż dostanę w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co można stworzyć na bazie butelki po winie i kilku drobnych rzeczy z najzwyklejszego sklepu. Efekt jest świetny, robi wrażenie. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspiracja na bukiet kwiatów połączony z butelka wina to świetny pomysł na gustowny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiety kwiatowe to małe cuda wśród natury. Każdy kwiat ma swoją opowieść i piękno, które przekazujemy z serca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.