czwartek, 14 listopada 2013

Monochromatycznie..

Jakiś czas temu robiłam porządki w swoim ogródku. Po ścięciu liści pacioreczników, żal mi było ich wyrzucać, dlatego postanowiłam stworzyć z nich coś nowego. Mroźna noc sprawiła jednak, że dużo kwiatów zmarzło, ale na szczęście hortensja przetrwała. W lecie była ona biała, o delikatnym różowym przebarwieniu. Idealnie pasowała mi wtedy do bukietu ślubnego. Potem natomiast, stała się zielonkawa, a miejscami pojawiły się różowawe plamki.

Sposób przygotowania: 
Liście paciorecznika owinęłam wokół butelki, uprzednio ścinając jego grubsze nerwy / żyłki. Następnie, całość obwiązałam zieloną rafią, starając się zachowywać równomierne odstępy. Potem nalałam do butelki wody, a na koniec umieściłam hortensje wewnątrz powstałego wazonu.


Potrzebowałam:
  • Paciorecznik / Kanna ogrodowa (Canna generalis) - liście,
  • Hortensja ogrodowa (Hydrangea macrophylla) - kwiaty,
  • Butelka,
  • Rafia naturalna zielona.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.