środa, 26 lutego 2014

Wygrane słodkości.. ✿

Dzisiaj przychodzę do Was bez kwiatków, a zamiast nich pokażę Wam moją nową bransoletkę - niespodziankę. 
Niedawno trafiłam do twórczego miejsca, w którym króluje utalentowana Beata: Szczęśliwy człowiek, który posiada pasję.. Na jej blogu znajdziecie cudeńka z papierowej wikliny oraz inne równie piękne i dopieszczone dekoracje. 
Serdecznie zapraszam Was tam!
Wertując kolejne posty na blogu Beatki, natknęłam się na candy  i chętnie wzięłam w nim udział.
Podczas losowania szczęście się do mnie uśmiechnęło! Wprawdzie nie dostała mi się nagroda główna (śliczny rowerek), ale za to otrzymałam piękną bransoletkę, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. 


Jeszcze raz dziękuję Ci Beatko za wspaniałą nagrodę i świetną zabawę ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy,
Piwonia.

4 komentarze:

  1. Ciesze się że niespodzianka się spodobała , GRATULUJE raz jeszcze ,pozdrawiam Beata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka ładnie wygląda i ma piękne kolorki - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba.. Dziękuję bardzo za odwiedziny ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. gratulacje, ja to wygrałam tylko kiedyś nagrodę pocieszenia za to, że nic nie wygrałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.