sobota, 22 lutego 2014

Bukiety, bukieciki.. 2✿

Stało się - przeziębienie dopadło i mnie.. Ale nie załamuję się tylko biorę swoje cztery litery w garść. Kuruje się tymi domowymi oraz aptecznymi specyfikami i mam zamiar raz dwa wyzdrowieć.

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną porcją bukietów na różne okazje i jest to ciąg dalszy serii Bukiety, bukieciki. Co jakiś czas będę robiła kontynuację tej serii, by pokazać Wam jakie bukiety okolicznościowe spiralne tworzę w kwiaciarni dla swoich klientów.
Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Wam się spodoba..

Materiały: czerwone róże, dziurawiec (Hypericum), liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), trawa niedźwiedzia (Xerophyllum tenax), tzw. 'Beargrass', organza, kryza z rafii, wstążka atłasowa, szpilki dekoracyjne.

Materiały: róże w odcieniach pomarańczy i różu, ruszczyk (Ruscus), liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), zielona wstążka siatkowa, zielona wstążka atłasowa, szpilki ozdobne, biała fizelina dekoracyjna.

Materiały: czerwone róże, , liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), gipsówka (Gypsophila paniculata), kryza z rafii, wstążka atłasowa, szpilki dekoracyjne.

Materiały: czerwone róże, liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), trawa niedźwiedzia (Xerophyllum tenax), tzw. 'Beargrass', zielona i czerwona organza, wstążka atłasowa, szpilki dekoracyjne, czerwony drucik ozdobny na kołku i białe kryształki.

Materiały: czerwone róże, chryzantemy 'Santini', gerbery, liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), trawa niedźwiedzia (Xerophyllum tenax), tzw. 'Beargrass', biała i zielona organza, wstążka atłasowa, szpilki dekoracyjne.

Materiały: róże w odcieniach pomarańczy i różu, biały i czerwony goździk gałązkowy, liście orzecha/salalu (Gaultheria shallon), trawa niedźwiedzia (Xerophyllum tenax), tzw. 'Beargrass', zielona organza, wstążka atłasowa, szpilki dekoracyjne.

 Pozdrawiam,
Piwonia.

31 komentarzy:

  1. To ja pięknie dziękuje za udział w zabawie :-))

    Bukieciki piękne . Każdy jeden :-)) chociaż najbardziej kocham bez przybrania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę kwiaty bez przybrania, bo same w sobie są piękne i nie potrzebują dodatków. Jednak klienci chcą dużo, ładnie i kolorowo, a do tego tanio, więc robię co mogę..

      Dziękuję za odwiedziny..
      Pozdrawiam,
      Piwonia.

      Usuń
  2. Prześliczne kompozycje! Masz wspaniałą, twórczą pracę. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo..
      Pracę mam taką, o jakiej zawsze marzyłam. Kwiaty są wspaniałymi towarzyszami..

      Pozdrawiam,
      Piwonia.

      Usuń
  3. Zdrowiej szybko Byś z sił całkiem nie opadła. Cudowne bukiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę
      Dziękuję pięknie za odwiedziny ;)

      Usuń
  4. Piwonio kochana, dziękuję za miłe słowa. U Ciebie też pięknie! aż pachnie ;))
    Dużo zdrówka życzę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się też Twój banerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny, a zdrówko się przyda..

      Pozdrawiam,
      Piwonia.

      Usuń
  6. Zazdroszczę pracy w kwiaciarni:) Marzyłam o tym od małego i nic z tego nie wyszło. Obcowanie z kwiatami to prawdziwa radość. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - kwiaty to czyste piękno i czerpię ogromną radość z pracy z nimi. A zadowolenie klienta z moich dekoracji kwiatowych daje mi ogromną satysfakcję z tego co robię..

      Dziękuję za wizytę..
      Pozdrawiam,
      Piwonia.

      Usuń
  7. Urocze bukieciki. Różom, nie można się oprzeć. Lubię je w każdej odsłonie. A Ty tworzysz z nich piękne bukiety. Pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kasiu.. Cieszę się, że bukiety się spodobały.

      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  8. Jak ja kocham różne bukiety,bukieciki a Ty masz wielkie szczęście pracując z żywymi kwiatami.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - praca z kwiatami to wielkie szczęście i cieszę się, że ją mam..

      Pozdrawiam..

      Usuń
  9. Piękne bukiety takie właśnie lubię :) nisko osadzone pięknie starannie ułożone. Marze o założeniu własnej kwiaciarni. Na razie zaczęłam prace w kwiaciarni (od listopada) i robię szkołę florystyczną (boje się egzaminu bo podobno jest po łacinie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.. ;) Ja jestem po studium florystycznym i powiem szczerze, że egzaminy końcowe tj. OKE - nie były takie straszne. Owszem, łaciny jest troszeczkę, ale ja nie miałam akurat z tym problemu, bo kończyłam w międzyczasie studia ogrodnicze, gdzie łaciny było mnóstwo. Ale wszystkiego da się nauczyć ;)

      Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w szkole :)

      Usuń
  10. No nie róże w roli głównej? nawet nie wiedziałam, że masz kwiaciarnię, ja marzę o swojej, ale czynsze mnie powalają...ja również kończę szkołę florystyczną jak moja poprzedniczka...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę muszę sprostować.. Owszem pracuję w kwiaciarni, ale ona nie jest moja niestety. Tak jak i Wy - również marzę o własnej kwiaciarni lub pracowni florystycznej, ale najpierw chcę nabyć trochę doświadczenia.. Chętnie też podzielę się z Wami swoimi notatkami florystycznymi.. Jeśli będziecie w potrzebie to dajcie znać, a ja chętnie pomogę ;)

      Pozdrawiam i życzę sukcesów w szkole ;)

      Usuń
  11. Dzięki za odwiedziny u mnie - u Ciebie kolorowo i zapewne pachnąco. Śliczne bukiety, jednak róże wolę oglądać na krzaczkach w ogrodzie, bo te bukietowe jakoś nie chcą u mnie na dłużej się zadomowić - chyba że masz jakiś cudowny sposób :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również za wizytę ;) Jeśli chodzi o róże - to również ścięte i ułożone w wazonie mogą dłużej dekorować Twoje mieszkanie. Wystarczy o nie troszkę zadbać.. I w tym miejscu odsyłam Cię do mojego posta dotyczącego trwałości kwiatów ciętych: http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/2014/02/o-trwaosci-kwiatow-cietych.html

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Śliczne bukiety :). Masz szczęście, że możesz robić zawodowo to, co tak bardzo lubisz :).
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oby tak już zostało..

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Piekne bukiety układasz...sama bardzo lubie kwiaty i te doniczkowe i cięte i te w ogrodzie, jak przyjdzie czas to juz latam, sadzę, przesadzam,przycinam...i mam z tego dozo przyjemności,pozdrawiam serdecznie,Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.. Miło się czyta o osobach, które mają podobne zainteresowania i tak jak ja - kochają kwiaty.. Oby więcej takich osób jak MY ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Widzę, że kobiety mnie odwiedzające bardzo kochają róże.. Chyba będę musiała częściej wstawiać posty i zdjęcia właśnie z tymi kwiatami w roli głównej..

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Ładne kompozycje :) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś i zapraszam częściej..

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Robisz bardzo ładne bukiety :), trzymam kciuki za znalezienie nowej pracy, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.