sobota, 15 lutego 2014

Walentynkowe kwiatuszki..

Wczorajszy dzień był bardzo pracowity dla mnie, dlatego post walentynkowy ukazuje się dopiero dziś. W kwiaciarni drzwi niemal się nie zamykały i myślę, że jest to dobry znak - cieszę się, że nie wszyscy ludzie myślą o kwiatach, jako o stracie pieniędzy. Przeważnie Panowie przychodzili po kwiatki dla swych ukochanych, ale zdarzały się także Panie.. ;) 14 luty minął mi więc bardzo szybko i powiem szczerze, że nie miałam nawet czasu zjeść w pracy. Cieszyłam się, że mój mężczyzna miał wczoraj wolne, bo wiedziałam, że gdy wrócę zmęczona i głodna, to będzie On na mnie czekał ze śniadanio - obiado - kolacją. I wcale się nie pomyliłam ;) Powiem szczerze, że M. spisał się wspaniale i przygotował mi pyszne domowe jedzonko, a do tego upiekł ciasto.. Jestem z niego dumna! Nasze walentynki niby zaczęły się wczoraj, ale w weekend oboje mamy wolne i wspólnie będziemy odpoczywać po ciężkim tygodniu pracy. Planujemy zrobić dziś pyszną pizzę, świetnie się przy tym bawiąc. A wieczorem - kino!

Walentynki to dobry czas na spędzenie go z ukochaną osobą, ale według mnie takich dni powinno być więcej. Przecież nie kochamy się tylko od święta, ale na co dzień również powinniśmy być dla siebie wyjątkowi.


A teraz zapraszam na niewielką fotorelację z walentynkowymi dekoracjami w roli głównej..

BUKIETY:


PRZYBRANIE JEDNEGO KWIATKA:


DEKORACJE NA STÓŁ:


Miłego dnia,
Piwonia.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bukieciki, pięknie skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bukiety są śliczne, ale ta kompozycja ze świeczkami jest po prostu przepiękna. I wyobrażam sobie jak pachną hiacynty mmmm....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach hiacyntów czuć od samych drzwi kwiaciarni ;)
      Cieszę się, że dekoracje się podobają. Szkoda tylko, że nie miałam czasu, żeby uwiecznić na zdjęciach wszystkich bukietów które wczoraj wykonałam..

      Usuń
  3. Bukiety naprawdę romantyczne !!! Sprawiasz, że znów tęsknię za kwiaciarnią...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to dobry pomysł, żeby znowu powrócić do tworzenia dekoracji kwiatowych w kwiaciarni.. Ja nie chciałabym tego zamienić na żadną inną pracę, bo kocham to, ci robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bukiety i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kwiaty, a kiedy jeszcze do tego są z takim smakiem "podane" to już całkiem przepadam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś.
Miło mi będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza..

Pozdrawiam,
Piwonia.